ILLA

Har haft ont uppepå bröstet idag och undrade länge varför till jag kom på att det i princip är blåmärken efter att jag låg och hängde över toalettsitsen i lördags. Herregud..... Ja, vad säger man. Illa Malin, riktigt. jävla. illa. Jaja, gör om, gör rätt till nästa gång som är på lördag helt enkelt.
   Sitter nu och kollar på Svenska Hollywoodfruar som äntligen börjat igen. Som jag saknat Maria Montazami, undrar var hon har varit hela mitt liv?
   Imorgon är det inlämning av uppsats och sälja böcker som gäller som sagt, ska också in till stan för skorna men ska också köpa lite smågrejer till lägenheten så slipper jag köpa allt på en gång sen.




Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0