HOME SWEET HOME

Har haft en jättemysig dag här hemma i Mariestad. Bakat och så kom Amanda en sväng. Vi gick ner på stan en sväng eftersom det var öppet till 21. Gick där och kikade lite, mötte sedan upp Antonia och Elin, åkte runt lite och sedan åkte vi till Valentino och åt kvällsmat. Satt där ett bra tag och kom hem ganska nyss. Har haft galet roligt på kort tid, men det är precis så det ska vara med gamla vänner.
   Imorgon ska jag träffa Frida och Malin vad jag vet än så länge. Ni andra också hoppas jag? Blir säkert Idolmys och annat skulle jag tro.
   Lördag är ju dagen-D med party, party, party. Tror faktiskt på årets fest, om vi kommer så långt vill säga, är ju inte dem som är dem direkt. Blir nog inte alltför mycket uppdatering här under helgen men ni märker ju varför. Vill spendera så mycket tid som möjligt med mina fina vänner. PUSS på er.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0