FREDAG

Gårdagen hos Hannah var supermysig, hur mycket fika som helst. Rullade hem i korridoren här efteråt. Pluggade en liten sväng  när jag kom hem och gick sedan och la mig.
   Skrattade gott igår när jag läste om att ni fått snö hemma i Mariestad. Det fick jag äta upp nu imorses när jag såg att backen här i Örebro också var vit. Spelar mig ingen större roll direkt får jag erkänna men ska det vara snö så ska det vara massor som ligger kvar, inget snöblask som försvinner dirr.
   Har nu precis ätit frukost, ska fixa iordning hår och annat och sen gå till skolan. Idag blir nog B-uppsatsen klar hoppas vi, om inte annat så såpass klar att det bara finputs kvar på måndag.
   Ikväll väntar 23-årskalas hos Helena ute i Baronbackarna med några från klassen. Får bli utan alkohol för min del, känns som nästa helg kommer räcka gott och väl, helt rätt.
   Hörs senare idag. Have a great day.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm...det är ju tur att du lyssnar på mig då ja..fast jag är GAMMAL..=)

2010-10-22 @ 12:13:55

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0