DUKTIG

Gick upp halv 8 idag och åt frukost, skyndade mig ner till Ica för att häma ut rekommenderat brev. Sedan tog jag bussen upp till Brickebacken för att hämta ytterligare ett paket och sen hem till Elias för att skriva klart B-uppsatsen med gruppen. NU ÄR DET KLART. Jesus vad skönt!
   Här hemma har jag plockat iordning men också ringt Skatteverket och fixat med Icabanken. Ja jag säger då det, tänk om man kunde vara lika effektiv varje dag.
   Ikväll väntar premiär av Svenska Hollywoodfruar tror jag men också avslutning på Lite sällskap. Annars blir det lugnt och skönt.
   Imorgon ska jag iväg och lämna in uppsatsen, sälja böcker till en tjej och sen handla upp dom pengarna genom att köpa ett par nya skor. Mja, så kan man också lägga upp det.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0