ALDRIG MER

Gårdagen började bra men slutade.. på toaletten. Har aldrig varit så dålig i hela mitt liv, låg där inne och.. ja ni förstår nog själv. Spenderade säkert två timmar därinne innan jag kunde gå och lägga mig. Nu mår jag dock ganska så bra, har en bakfylla som bakfyllor är mest. Gårdagens incident var nog ett resultat av för lite kolhydrater och rödvin + rosévin. Årets läxa och lärdom, aldrig mer röd- eller rosévin. NEVER. AGAIN.
   Ska in i duschen nu tänkte jag så ska jag nog vara hyfsad människa sen. Får ladda om till nästa lördag ju då det är party igen. Uh, hur ska det gå?
   Annars idag ska jag göra minsta möjliga, tänkte spendera största delen av dagen i soffan, under filten.
   Imorgon ska det gruppas igen, och klara ska vi bli. Härligt!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0