TORSDAG

Varit en väldigt lång dag idag. Gick upp tidigt för att ta bussen till Varberga där gruppen skulle intervjua en T5-student. Hon var superduktig så intervjun gick fort, sen direkt tillbaka till skolan för att börja på vårat PM. Kom en bra bit men inte klara så ska träffas efter föreläsningen imorgon. Den börjar för övrigt 0815, tror aldrig jag haft något så tidigt här på Universitetet faktiskt, kanske är dags då haha.
   Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt, duschat, lagat mat och kollat på serie. Ska snart lägga mig, blir ju tidig uppgång imorgon också.
   Helgen blir lugn annars, bara slöa och slappa. Pluggfri blir den också förhoppningsvis. Hoppas ni andra har det bra, kommentera gärna och säg vad ni gör, eller vad som helst. Då blir jag glad.

Kommentarer
Postat av: peso

var precis på ishockey i ladan i töreboda med frida eve och antonia. tboda vann med 9-0 :) och lite slagsmål fick vi se också. nu är jag hos robin och dom andra skulle till larsson. imorgon vä'ntas lite fest på kyrkogatan igen. (: that's it. peace m8 :D <3

2010-11-12 @ 21:57:50

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0