ONSDAG

Då har i princip halva veckan gått redan. Tiden går FORT. Idag ska jag ner till Ica och hämta ett paket förhoppningsvis, ikväll är det Bonde. Eventuellt kommer tentan ut ikväll också om jag har tur, ska i så fall kika på den också. Har ju haft svårt att somna det senaste så kanske lika gärna kan börja skriva på den inatt.
   Vad händer i helgen då mina vänner? Alla får gärna lämna en kommentar och inte bara Amanda ;) Det är ju lönehelg trots allt och jag är aptrött att sitta i Örebro på helgerna. Let me know.


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:21:30
URL: http://kulansplace.se
Postat av: marjo

Hej mitt hjärta!



På fredag ska jag jobba till 16. Sen ska jag väl ta det lugna resten av kvällen.

På lördag sätter jag mig på en buss till stockholmia för lite plastbolldödande. Och den bussen går 8.30. Gäääsp!

Efter matchen ska vi ta båten över till Gotland och spendera natten där. Kl 13 ska vi möta Gotlands stolthet endre för att sedan skynda oss in i duschen så vi inte missar båten hem som går kl 16. Det vore ju himla träligt. Bussen rullar väl hemåt runt midnatt...



Så, tog en paus i arbetet för att skriva till dig.



Förresten så saknar jag dig! <3

2010-11-24 @ 15:41:58
Postat av: Peso

Tjenare snygging!

till helgen som kommer ska det nog bara tas lugnt, för att sedan ladda på till nästa helg, weeeeee :). så det blir mys och god mat hos wiikmans skulle jag tro :) självklart hålla koll på laget via nätet. ;)

sista veckan på statoil snart slut btw, göttaaa.

miss you. KRAMIS

2010-11-24 @ 16:59:11
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0