NY KURS

Idag var det dags att börja ny kurs. Handlar mycket om etik och självreflektion så det kommer faktiskt bli en jätterolig kurs. Mycket att göra dock och hårdkörning direkt med ett PM som ska vara inne på måndag. Nya grupper med, kommer sakna den gamla men är nöjd med den nya också.
   Har annars otroligt mycket i huvudet med flytt, pengar, sommarjobb, flytt, flytt, flytt och flytt. Gah, jag ska börja be böner för att allting ska ordna sig med allting. Annars går jag i taket. So dear God..
   Ska titta lite serier nu, och snart äta kvällsmat. Dra åt.. vad trött jag är på NCHF men vikten går stadigt neråt så ska inte ge upp. Disciplin är något jag faktiskt verkar ha, ibland. Imorgon ska det läsas lite litteratur, nu drar pluggandet igång igen.
   Annars fick jag prata med min fina mamma förut, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack tack, puss puss <3

2010-11-08 @ 21:41:07

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0