MYS

Vaknade och såg att det snöat inatt så är nu helt vitt på backen, ganska mysigt ändå. Fortsatte lite på mysstämningen så tände ljus, gjorde frukost och lyssnar nu på ballader.
   Inflyttningsdatum är nu ändrat, igen. Fram och tillbaka hela tiden men nu är det iaf 18 december kl 1200 som gäller och då hoppas jag mina fina föräldrar kommer upp och hjälper mig! Grymt skönt att få klart det innan jul så har jag en ny lägenhet att komma hem till när plugget drar igång i början av januari igen.
   Nu ska jag mysa ner mig under filten och kika lite serier. Saknar alla där hemma. Skär i hjärtat på mig när jag vet att nästa gång vi ses kommer det vara hejdåparty.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0