KÄRLEK

Vilken fantastisk dag det varit ändå. Trots för lite sömn och stress imorse. Var brutalt kallt när jag tog bussen till resecentrum borta i Örebro men jag glömde snabbt bort det då jag såg en lapp någon tejpat upp där det stog: "Jag skiter i om det är snöstorm, för jag är så jävla kär". Det var himla gulligt tyckte jag.
   Väl hemma träffade jag mamma och bror en snabb sväng, sen gick jag ner till Statoil för att möta upp Amanda. Vi tog en sväng till Ströget där vi satt ett tag och sen in på Team Sportia för att träffa Mejan. Efter att Amanda åkt mot Töreboda mötte jag upp Power för att handla på Systemet där dagens konstigaste händelse ägde rum. Jag får visa leg EFTER att jag betalat för det jag skulle ha. Vad hade hänt om jag var under 20? Hade dom krävt tillbaka spriten då eller? Efter Systemet åkte jag hem en sväng igen och blev sedan upphämtat av resten av mina fantastiska vänner. Åkte till Oxen och sen hem till Power där vi bänkade oss i hennes soffa. Jävlar vad roligt vi har haft, så mycket kärlek till er!
   Ska snart lägga mig, väldigt trött är jag. Imorgon blir det att ta det lugnt på dagen och på kvällen blir det fest! Vad gör vi? Nu kör vi. Är himla taggad och tror att det kommer bli superkul!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0