HUNGRIG

Har inte blivit jättemycket tentaskrivande får jag erkänna. Tentan är inte jätteblodig så går ganska fort när man väl skriver.
   Var borta hos Hannah förut och åt kvällsmat och lyssnade på julmusik, riktigt mysigt. Var hemma därifrån vid halv 10 och då satte jag mig här. Har blandat tentaskrivande med YouTube och Facebook i princip. Nu börjar jag bli hungrig dock, kan dock inte börja prassla med mat och grejer nu utan att väcka M. Lägg märke till vad klockan är....... Har inte packat än heller, måste gå upp hyfsat tidigt imorgon och göra det, ska skriva lite tenta också. Jag vet någon som kommer vara trött imorgon iaf. Men du tar väl hand om mig mamma?
   Ska fortsätta skriva lite nu, ska snart sova. Snart.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0