HELG

Helgen tog nyss slut men min började idag igen. Opponeringen är gjord, och B-uppsatsen är godkänd! Gah, vi var dom enda idag som inte behövde komplettera. Det här har vi tydligen gjort bra, vilket känns väldigt roligt naturligtvis. Det innebär att jag nu är ledig till nästa måndag. Vad ska jag göra med all tid? Får titta på en massa serier och bara ta det allmänt lugnt för nästa kurs blir betydligt tuffare än denna.
   Sitter nu och gör ingenting, tänker göra ungefär samma sak hela dagen. Ikväll ska jag och Hannah laga mat och catcha up lite, har inte träffats sen i onsdags. Lång tid det när man bor 13 m ifrån varandra. 


Kommentarer
Postat av: peso

ska du inte komma hem lite igen då? :D

2010-11-01 @ 17:53:13
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0