HEARTBEATS

Vill bara säga att jag saknar alla hemma en hel massa. Känns hur konstigt som helst att hälften snart åker och är borta alldeles för länge. Planera världens bästa hejdå-fest och skicka mig en inbjudan så jag har något att se fram emot hörrni.
   Hade helst av allt spenderat hela denna lediga vecka hemma i Mariestad men har inte riktigt råd med en kommande flytt. Sitter och kollar bilder istället haha, det får duga så länge. 
   Det var egentligen bara det jag ville säga, att jag saknar er allihop där hemma. Puss, puss, puss och kärlek till er.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss puss Malin, saknar dig med..=)

2010-11-06 @ 20:52:13
Postat av: peso

Saknar dig Luggi<3

2010-11-07 @ 14:51:34
Postat av: marjo

Kom hem så vi kan sitta i min lägenhet o tjöta om livet, se på en kass film, kanske ta ett glas rött...... <3

2010-11-07 @ 19:23:58

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0