BÄRA ELLER BRISTA

Så hette dagens seminarium som gick ut på att diskutera olika frågor. Var hemma lite efter tre och nu sitter jag i soffan, funderar starkt på att sova lite, hade jättesvårt att somna inatt, vred och vände på mig hur länge som helst.
   Annars idag har jag faktiskt fått komplimanger över hur mycket jag lyckats gå ner i vikt, Carro i klassen undrade t.o.m. vart jag tagit vägen. Ska inte berätta hur mycket jag gått ner ännu, väntar tills det är dags att åka hem. Roligt att det syns iaf.
   Nu får det bli en powernap, vilket med säkerhet kommer resultera i att jag inte kommer somna inatt heller men är ledig imorgon så det får gå ändå.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-23 @ 17:38:45
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0