20 DECEMBER

Den 20 december går flyttlasset 13 m bort i korridoren. Vad skönt, och KUL det ska bli. Ser fram emot att få mitt eget och inreda och ha mig. Kommer bli skönt att få klart allting innan jul. Annars slutar jag skolan den 22 december kl FEM. Fy fan.......... Kommer väl få åka hem den 23 december. Jaja, ska inte klaga ändå egentligen, har ingenting vare sig över jul eller nyår så. Bit ihop bara.
   Har annars idag läst engelska artiklar, aptråkigt men måste tyvärr. Imorgon väntar intervju med en T5student, sedan får vi skriva PM heeela dagen, och hela fredagen också. På måndag ska det va klart. Har haft 2 dagar på oss, tack för det Örebro Universitet. Vilken bitterf*tta jag blivit va? Haha, är inte så grinig som jag verkar. Har mycket i huvudet bara, om allt och inget.
   Nu har ni koll på mitt liv lite, precis det ni väntat på förstår jag. Nu tillbaka till Bonde söker fru.

Kommentarer
Postat av: peso

härligt att höra om flytten :) och ändå roligare om skolan, 22 dec, haha shit :D när är det du kommer hem nästa gång, vilket datum? puss <3

2010-11-10 @ 21:49:15
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0