Virusjävel

Jag som gnällde igår på att jag inte hade något att göra fick snart äta upp det vill jag lova. Satt och tittade på Californication då jag får ett virus. Datorn började starta om sig och gick inte starta upp ordentligt utan den håll på å krångla. Jag fick hjärtat i halsen och tänkte NEJ, nu försvinner alla mina bilder osv. Fick paniksmsa pappa som ringde från Gran Canaria för att guida mig på telefonen till hur jag skulle ordna upp det. Efter att startat datorn i felsäkert läge och tagit bort diverse mappar så funkar nu pärlan som den ska. Tack pappi!
    På kvällen kom Hannah hit och åt mat och kollade på Greys. Jag lade mig hyffsat tidigt och fick somna nästan direkt! Så idag är jag pigg och utvilad. Måttligt sugen på dagens händelser dock, kommunikationsövningar är inte mitt favoritmoment direkt. Men men, bara att bita ihop, om en månad är det slut!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0