Man ska inte klaga men

.. det gör jag ändå. Detta väder är INTE roligt. Solen skiner ju inte ens utan det är bara kvavt, fuktigt oh äckligt. Usch! Ska det vara sommar ska det var det på riktigt med stekhet gassande sol och inte en massa gråa moln som bara väntar på att få börja mullra.
Har trots det äckliga vädret varit ute och gått med Hannah, jag sa att nu går vi långt, 2 h senare var vi hemma. Jo jag tackar jag, känns som jag har sett hela Örebro. Har sån träningsvärk i benen med så jag får typ välta baklänges om jag ska kunna sitta ner, dom har fått sig en omgång till nu efter promenaden kan man lugnt säga.

Har precis tagit en kall dusch och nu ska jag laga lite mat innan jag hungrar ihjäl. Får nog avnjuta lunchen på balkongen tillsammans med ett avsnitt av House, mja, så får det bli.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0