LCHF

På måndag ska jag prova en ny diet. Low carb high fat, alltså lite kolhydrater mycket fett. Ska bli väldigt intressant att se hur det artar sig. Det går ut på att man äter så lite kolhydrater som möjligt, alltså inget ris, potatis, bröd eller pasta osv. Istället äter man sallad och feta såser och sånt till ex. kyckling, fisk och kött.
Ska dock prova att baka ett eget bröd imorgon som nästan inte innehåller några kolhydrater alls. Spännande. Om jag lyckas mamma, då ska jag reta dig för alltid :D
Eftersom jag ska prova den här dieten har jag riktigt frossat i godsaker igår och idag. Måste passa på :) Önska mig lycka till!

Ska stänga ner här nu och kolla slutet på 27 dresses. Hepåre.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0