Ingen disciplin

Skrev ju att jag skulle börja med LCHF i måndags. Heja vad bra det gick, inte. Var så sugen och laddad inför klassfesten vi hade igår så jag njöt av allt och inget i ett par dagar till istället och hade en utomordentligt trevlig klassfest. Imorgon är nytt startdatum då alltså, inte överdrivet smart gjort av mig med tanke på att jag får min hemtenta imorgon. Men allt går bara man vill. Får helt enkelt hoppas att omställningsbesvären inte blir alltför påtagliga. Ska köra på stenhårt i två veckor fram till Amandas student för då blir det PARTY :)

Nu ska jag nana så jag är hyfsat mänsklig imorgon när tentan kommer ut. Wish me luck!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0