Fredag

Jävlar vilket oväder det var här i Örebro igår. Värsta åskan jag vart med om helt klart, men ganska mysigt ändå. Mindre mysigt var det när allt vatten i kommunen försvann. Det kom tillbaka inatt dock som tur var.

Har haft sista träff med gruppen idag, gick igenom lite inför måndagen och tisdagen då vi har redovisning/opponering med vår sociala utredning. Om en vecka kommer hemtentan som varar i en vecka och sen är termin 2 SLUT. Shit det har jag gjort bra, bara 5 terminer kvar så är man färdigutbildad socionom sen. Inte illa för en 22-åring =)

Nu ska jag kika ett avsnitt av The Mentalist och sen bege mig ner mot Hannah där jag ska spendera kvällen med planering inför USA (Sorry Mamma du har inget att säga till om) och montering av möbler bl.a.

Vill också skicka en tanke till mina fina vänner som idag åker ner till Ayia Napa. HAVE FUN! Jag tänker på er :) Snart ses vi, <3

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0