Det är Robin Hood jag vill ha!

Dagarna ser likadana ut, går upp och tar en promenad, duschar, äter frukost och går till skolan. Grupparbetet börjar närma sig sitt slut så förhoppningsvis får man ett par lediga dagar nästa vecka. Datorn har fortfarande inte vakna, får lämna dess öde i pappas händer, så pappa, KOM HEM.
Jag och Mackan va på bio nu ikväll, nyinspelningen av Robin Hood. Klart godkänd film, vem tackar nej till Russel Crowe i 2 ½ timme liksom? (;

Nu när jag inte har någon dator läser jag en massa, är verkligen e boknörd. Läste ut Höstoffer igår och började samtidigt på Hypnotisören. Får se vad det blir nästa gång. På tal om böcker ska jag nu lägga mig och läsa i just Hypnotisören. Morgondagen ser ut som följer, promenad, dusch, frukost, ja ni fattar.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0