UH.

Känslorna inför tentan går verkligen uppåner alltså. För er som inte vet så fick jag idag höra att för de som gjorde denna tenta innan oss var det 54% som blev underkända. Om det stämmer vet jag inte men det brukar iaf alltid vara en hög procent som inte klarar sig. Därför undrar man varför just jag skulle klara det? Uschuschusch, ska inte tänka så mycket tror jag. Två dagar kvar att plugga på iaf. Tentan börjar 1415 på fredag, tror jag struntar i att plugga timmarna innan, det lär inte ge något ändå. Lika bra att sova ut, äta rejäl frukost och lunch, slappna av och bara gå dit och köra på. Lite Redbull och kexchoklad så man håller energin uppe i sex timmar.

Som sagt, det kommer bara handla om tentan fram till fredag :) Hang in there! Sen är jag ledig i nästan två veckor så då kanske man kan skriva om något roligt och slänga upp en bild eller två.

Imorgon ska jag plugga i skolan (nähä?!), ha handledning med gruppen och sen ska jag iväg till stan en sväng för att hämta ut recept på apoteket och göra lite andra ärenden.

Nu ska jag fortsätta med OSL (Offentlighet&sekretesslagen) och sen nana.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0