Torsdag

Redan torsdag, för det är väl torsdag idag? Knappt jag har någon koll.. Tiden går sjukt fort alltså, snart april ju! Uh, snart sitter man väl där med löständer och barnbarn.
Har precis ätit frukost, ska klä på mig och traska iväg till skolan snart. Jag och Hannah ska tentaplugga. En vecka och en dag kvar sen sitter vi där i T143 och skriver och skriver och skriver.. Får nog be en stilla bön kvällen innan så att det går min väg. Annars idag händer det inte mycket, ska ta mig en promenad sen om jag har ork och lust. Borde väl passa på nu när jag har snott mammas skor och upptäckt att jag INTE får benhinneinflammation. Fanfuckingtastic.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0