Tisdag

Idag hade jag vårjacka och converse på mig. Skönt var det men höll på att halka och slå ihjäl mig på kuppen. Men det var värt det! Hade föreläsning och sen grupparbete. Efter det gick jag och Elin iväg och handlade litegrann, min papps fyller ju år snart. Marcus är före honom dock :)
     En lite rolig grej: Marcus är nere vid ICA Tybble och ska sälja två konsoller till en kille. Killen skickade ett sms till Marcus där han beskrev hur han såg ut: "Jag har en vit keps på mig och är utländsk :)" HAHA, bra där killen!
     Nu ska jag plugga lite innan det är dags för mat. Imorgon är det grupparbete med laborationer som gäller, kan bli riktigt roligt faktiskt.


And it hurts with every heartbeat.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0