FCUK ME

Ja mina vänner. Det där gick inte som planerat direkt. Efter 1,5 h hade jag fortfarande inte börjat skriva, började få lite smått panik och övervägde starkt att lämna in ett blankt papper. Fråga 1 och 2 hade jag hjärnsläpp på så började med fråga 3 och 4 istället. Vid kl 1800 var jag klar med dom och provade då att göra 1 och 2 igen. Inte lika mycket hjärnsläpp den gången men ujuj. Finns inte en chans i världen att jag lyckats skrapa ihop de 11 poäng som behövs för ett godkänt. Men jag tror nästan att det bara är bra att inte blir godkänd, jag kan inte arbeta som socionom om jag inte kan svara på frågorna. Bättre lycka nästa gång helt enkelt, jag får se det från den ljusa sidan, jag lär mig massor.
   Nu har jag provat det och vet hur det fungerar iaf, nu kan jag släppa det och åka hem till Mariestad och bara njuta av lite ledighet :)

Ska kika klart på Supernatural nu och sen nana.

Hepåre.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0