=)

Lördag. Skulle hellre varit ute och partat med mina fina vänner men jag skriver gamla tentor istället. Känner att det är det enda rätta just nu med sex dagar kvar till tenta. Gårdagen spenderades också med plugg och sen Let's dance. Ska dock sluta plugga nu snart för att äta god mat, naturgodis och kika på Dexter, ev. lite körslag och kanske en film på det. Lite måste man få unna sig ibland!
Lär bli en sömnlös vecka för mig då jag kommer vara übernervös inför tentan, men jäklar vad skönt det ska bli när den är gjord. Kommer säkert gå omkring med ångest i tre veckor sen innan resultatet kommer men ändå.

Annars har jag inte så mycket att berätta faktiskt, det händer inte så mycket. Livet står liksom stilla dagarna innan tenta. Nu ska jag kika lite Dexter innan det är dags för mat.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0