Alice in wonderland

Blev en sväng till bion igår igen. Jäklar vad biofilmer jag varit på sen jag flyttade hit. När man är 19 år och i princip enbart kan gå till Strömpis en onsdag får man roa sig med annat helt enkelt. Filmen då, tyvärr inte riktigt lika bra som förväntat men klart godkänd absolut. Burton och Depp brukar ju göra rätt oslagbara kombinationer ihop, tror kanske att filmen blir lite bättre om man ser den i 3D, men sånt har vi ju inte här uppe. Men gå och se den hörrni, det tycker jag.
Idag har det varit föreläsning om rättssäkerhet och legitimitet. Detni, det kan man förgylla en måndagsförmiddag med. Nu sitter jag och försöker skjuta upp pluggandet, men måste ta tag i det snart för allt som går att kolla på i filmväg på datorn är snart slut.

Imorgon ska jag ta på mig vårjackan och mina converse och gå till skolan, i ren protest mot denna vinter. Skiter i om det är minusgrader. Nu jävlar är. det. vår!

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Kommentarer
Postat av: kling

Tim Burton <3 <3 <3 <3

2010-03-19 @ 22:03:32
URL: http://bykling.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0