Trés bien

Helgen har varit mycket bra. Student + party i fredags, party + björnes i lördags och holmen + bal igår. Alla var så fina. Skulle lätt vilja göra om det, dock i annan klänning och annat hår. Men gjort är gjort :) Igårkväll kom Mackan hit, myste lite och åt tacos. När han åkt kikade jag på Hairpsray, jag fullkomligt älskar musikalfilmer. Mer sånt åt folket!
Denna dag har inte varit särskilt produktiv, tänkte gå upp hyfsat tidigt för att ta en promenad men jag låg kvar i sängen till 11, ops. Får se om jag ändå är duktig och ger mig ut sen, just nu känns det väldigt tveksamt men man ska aldrig säga aldrig. Sitter och pluggar till sommarkurserna, är nästan klar med de två första inlämningsuppgifterna. Tänkte jag skulle bli helt klar idag eller imorgon så är jag ledig nästan en hel vecka innan nästa uppgifter kommer ut :)

Skickar en STOR puss till Marjo och som ringde igår så jag fick höra när Aerosmith sjöng I don't wanna miss a thing live i London. :D Saknar dig, kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

Här kommer lite bilder från helgen:






Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0