Tabbe

Umgåtts lite med Frida här på kvällskvisten, jag hade inte ätit något så vi åkte till Grottan för att hämta mat. Beställde, satt snällt och väntade i 10 min och skulle sen gå fram och betala, tar fram plånboken, oops, inget kort med mig. Fick be om ursäkt och fråga om det var ok att åka hem och hämta, de förstår dock inte hälften av vad jag sa så hon sa bara okej och ställde bort maten. Tänkte att jaha nu slänger hon den väl eller så får jag betala det dubbla, men nope, maten var kvar och jag fick betala ursprungspris när jag kom tillbaka. Skämdes gjorde jag dock =) Maten smakade fint iaf och fint sällskap hade jag också.

Imorgon hoppas jag på fint väder så man kan ligga och sola lite. Ska träffa Malin iaf, och ev. Amanda också =)

Bara en oklar fråga i mitt liv, vad händer på midsommar?

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0