Skövde, staden ingen behövde

Höhö, åkte till Evelina runt halv 11 idag där jag, Eve, Malin, Amanda och Frida låg och solade i typ 2 timmar innan vi tröttnade. Åkte ut till Skövde istället där första stoppet blev MAX för att smälla i oss mat. Sen in till stan och sist ut till Elins Esplanad. Blev en tunika och ett par jeansshorts till mig med Eve körde på storshopping :) Nu sitter jag hemma och väntar på mat, ska ner till hamnen sen när Eve och Amanda slutat träna. Får se vad som hittas på sen. Imorgon väntar promenad med Frida kl 8 på morgonen, dags att ta tag i det nu annars kommer jag snart gått upp de där 10 kilona jag gått ner :)

Kommentarer
Postat av: marjo

Skövde, staden vi mariestadsbor behöver för att handla kläder...

2010-06-18 @ 14:11:07

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0