MIDSOMMARHELG

I torsdags åkte vi ut på vägarna runtom Mariestad för att hitta blommor till våra kransar. Blev inte riktigt så mycket blommor som vi tänkt men så fick det bli :) I fredags vaknade jag upp hos Frida, grejade med det sista inför midsommar och när Evelina slutat joba åkte vi iväg och handlade allihop. Midsommar blev väldigt lyckat med god mat och trevliga människor. Jag och Marjo slocknade sedan i Evelinas föräldrars säng. Vaknade upp sega och slöa, låg ute och solade lite för att sedan gå ner till Valentino för lunch. Upp till Evelina igen och så åkte vi iväg och cruisade i Ture. Efter det åkte alla hem till sig och gjorde sig iordning inför kvällen, blev en dubbelhelg denna helg. Jäkligt lyckad kväll igår också helt klart :)
   Nu sitter jag, Marjo och Marie och kollar på Jeff Dunham. Ikväll blir det pizza på Valentino, jag hoppas Marjo gör mig sällskap, får se till att hon får se sin fotboll bara så hoppas jag att det går vägen, eller hur mitt hjärta?
   Imorgon blir det nog en morgonpromenad och sedan blir det nog plugg och solning.




Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0