DAGEN FÖRE

De senaste dagarna har bestått av morgonpromenader, solning på Ekudden, glass i hamnen och mys med fina vänner. Har varit på Ekudden och solat lite idag också, sen lunch på Donken. Orkade inte åka tillbaka och sola utan åkte hemåt istället, ligger lite efter i plugget känner jag så det får jag ta tag i.
   Ikväll ska vi åka iväg och plocka blommor till våra midsommarkransar :D Haha, vad skulle det bli av midsommar utan dig Frida? Får se om vi handlar ikväll också tillsammans med resten av Mariestad eller om vi sparar det tills imorgon då allt är slut istället. Tål att tänkas på helt enkelt.. Nu får jag sätta igång med plugget så jag är helt utvilad sen när det är dags för Midsommarkommittén :)

Kommentarer
Postat av: peso

haaaaaamiiiid. klättra stoolpeen, rooooompa!

du, imorgon är vi farliga :) Kommer bli kanon. ::P:P:P:P:P:P

2010-06-24 @ 23:52:59
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0