20 juni

I torsdags var det hurtigt värre när jag gick upp halv 8 för att kl 8 gå ut och gå med Frida och Malin. Hem efter det för att äta frulle och duscha och sen ner till Frida där vi glassade lite i solen, pausade dock för mat och kladdkaka. Åkte ner till hamnen sen för att träffa Marcus, satt kvar där nere ett bra tag innan vi åkte och handlade mat som vi grillade hos Amanda.
   I fredags blev det en roadtrip till Skövde för Marjo skulle beställa tatueringstid, hittade dock ingen tatuerare utan hamnade ute i Stöpen istället där vi räddade en vit hund. Det blir inte alltid som man tänkt sig, det är tydligt det. På kvällen var vi alla tjejer hemma hos Malin där vi bara satt och pratade.
   Igår kollade vi på bröllopet, även fast jag sa jag inte skulle göra det. Det var verkligen vackert, det har dom gjort bra helt klart. För att inte prata om Daniels tal, wowwowwow, mycket bra gjort :) Jag och Marjo åkte efter vigseln iväg och köpte godis, sen iväg till Åkes med Bella och Frida där vi hyrde film. Iväg till Niklas lägenhet för att kolla filmen och sedan tittade vi lite på bröllopet igen men vi lyssnade mest på alla fantastiska tal som hölls.
   Idag väntar slö och slapp, ska plugga lite. Ska även träffa min pojkvän och även Marjo. Grattis till henne som blivit med lägenhet, och inneboende, hihi :)

Hepåre.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0