TATUERING

Dagen har bestått av plugg. Marcus var här en sväng också, ses ju inte så ofta nu på sommaren. Tur vi bor ihop i Örebro :) Kvällen kommer också bestå av plugg, kanske, kanske, kanske sätter på en film, får se lite.
   Har suttit och skissat lite på en tatuering också, har en stor ryggtatuering planerad men det blir inte förrän nästa år någon gång, utan det är handleden som ska göras om. Den jag har nu är lite klyschig måste jag säga, och dessutom är den lite halvdåligt gjord så den ryker nog. Detta om tatueraren anser att det är möjligt naturligtvis :) Innan det blir av måste jag ju dock bestämma vad som ska göras och det har jag roat mig med lite nu. Men ni får inget veta än, får nog bli en 20årspresent till mig själv kanske :)
   Nä, får väl återgå till plugget :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0