STUDYING = STUDENT + DYING

Jajamän, ifall någon missat detta fantastiska lilla fenomen så vet vi alla nu vad studying egentligen betyder. Uh vad det är kämpigt nu hörrni. Alla ni som klagar på era jobb, gör inte det. Det kunde varit värre, trust me. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allting, roadtripen kommer inte lägligt det börjar jag inse nu.
Tyvärr är det ju inte så enkelt att bara inte bli godkänd på någon kurs och sen var det inget mer med det. Saken är den att blir jag inte godkänd blir jag återbetalningsskyldig direkt efter sommaren till CSN, och sen när CSN ska granska mig för att besluta om jag ska få studiebidrag blir jag inte godkänd eftersom jag inte har tillräckligt med poäng, alltså inga pengar i höst heller. Om jag känner någon press? Skoja inte.
   Hade en trevlig dag/kväll igår iaf. Slutade med filmmys i min soffa med Marjo, Malin, Evelina och Elin. Balder också naturligtvis. Får se om jag kan vara något social idag, har ju en del att göra som sagt =) Egentligen ska inte jag klaga jag heller, för det finns alltid någon, som har det värre.



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0