SÖNDAG

Sicken kväll det blev igår. Jag misstänkte det innan att vi skulle bli kanonkalas och sen gå ut på Björnes. Mjadå, glada i hatten så vinglade vi in på Björnes efter en mycket lyckad, som alltid, förferre i Fridas lägenhet. Det dracks rödvin, vitt vin och Dooley's. Inget att klaga på där med andra ord. Jag somnade gott när jag kom hem efter ett glas resorb och en ostbaguette.
   Idag är det varmt nåt så inni... 33.3 grader stog termometern på senast jag kollade. Det hindrade inte mig från att dammsuga här dock. Nu sitter jag och pluggar lite, ska göra lite varje dag så kommer jag förhoppningsvis hinna med båda hemtentorna innan roadtripen så är det bara två onlinetentor kvar sen. Det ordnar sig.
   Vid femsnåret blir det en pizza på Valentino, efter det hem och plugga lite till och ikväll ska jag kika fotbollsfinalen. Heja Spanien! Får se om det antingen blir mer plugg efter det eller om det blir en film :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0