ROADFUCKINGTRIP

Iiiiiih, då var dagen här då som vi väntat på. Vanen styr mot Halmstad runt halv fem idag. När vi kommer hem och vart vi hamnar? Ingen aning. Vi vet att vi ska till Liseberg och Ullared iaf. Vädret får styra lite.
   Blev dubbelhelg denna helg, fredagen slutade inte riktigt lika bra som vi hoppats på men det gör ingenting. Vi ordnade upp det igår istället. Förfesten blev här ute i Ullervad sen tog vi en taxi in till stan och sen dansade vi in på Björnes. MYCKET lyckad kväll tycker jag, träffade en massa roligt folk, Peter Magnusson från Hey Baberiba INTE inräknad. Haha, dryge lille tönt :) Jag och Marjo var hemma i Ullervad runt 4 igen och somnade gott. Idag väntar som sagt roadtripen men innan det måste jag packa klart, skriva ut böcker, hämta vanen, fylla på telefonen osvosv. Uppdateringen lär ju inte ligga på hög nivå direkt men ni fattar ju varför :D Hoppas vädret är bättre neråt landet.
   Vi får se vart vi hamnar och hur det slutar, men jag vet att det kommer bli en fantastisk resa med världens mest fantastiska vänner. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:51:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0