MÅNDAG

I fredags sov jag i pappsens lägenhet, kollade tv, åt mig tjockare och satt vid datorn. På promenaden hem till mamma trodde jag, på riktigt, att jag skulle dö. Det var så varmt så jag tänkte att nu kommer jag smälta bort på vägen till min mamma. Jag överlevde dock hem, men det var knappt alltså. Fixade iordning lite hemma, sen kom Marjo och vi åkte bort till Frida där alla gjorde sig vackra(re). Precis när vi skulle gå iväg till MSK-stugan börjar det vräka ner regn så Fridas snälla mamma skjutsade oss de 500 m som var mellan oss och kalaset. Kvällen var asgrym, varmt, men jävlar vad roligt vi hade! Tack för det Malinhjärtat, hoppas du hade lika roligt som jag.
   Gårdagen erbjöd den mest effektiva bakisdagen på mycket länge. Frukosten bestod av en halv megarulle, sedan gjorde vi ett spontanbesök i Frida och Victors lägenhet. Efter det iväg till minigolfbanan vid Alhagen. MÅSTE BARA POÄNGTERA ATT JAG VANN! Så, då var det sagt. Efter det ner till hamnen för glass, upp till Evelina för att inse att vi måste ner till stan igen för att köpa godis. Efter att det var inhandlat var det upp till Evelina igen för att först titta på Dirty Dancing 2 och sedan Coyote Ugly. Kvällen avslutades med kubb, kvällsbad på Ekudden och utslagspoker hos Pesonens med mycket skratt. Fin dag med fina vänner, vad mer kan man önska sig?
   Idag är det back to reality dock, måste plugga. Jag som trodde jag hade en hyfsad självdisciplin, tydligen inte.. Ska ha som mål att vara relativt klar innan roadtripen som tar plats v. 30 (?). I can do this!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0