GERMANY

Igår var jag med Marjo på dagen sen kom min pojkvän en sväng. Vi kom på lite halvspontant sådär att fan vad gött det skulle vara att åka till Tyskland för att köpa lite sprit. Sagt och gjort dåja, ringde för att kolla om det fanns en större bil än Marjos ledig och även om det fanns någon som kunde vara hundvakt och Balder. Bägge två var ordnat inom 30 minuter. Inatt kl 0300 styr vi alltså bilen mot Tyskland. Hahaha, ja jävlar. Det kan verkligen gå HUR SOM HELST. Men jävlar vad roligt jag tror vi kommer ha, bränt en skiva också som jag och Marjo kommer sjunga allsång till, Marcus får tycka vad han vill! :) Trippen betyder inte bara sprit en lååååång tid framöver utan också att det inte bli någon uppdatering här (inte säkert att det blivit det ändå men). Vi räknar med att vara borta i ca 24 timmar. Kudden, filten, sociologiboken och plånboken är framplockat. What more can I need?
   Wish us luck, hepåre.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0