FRIDA

Detta inlägget är till dig :) Hon tycker jag skriver för dåligt, förstår inte vad hon menar? Någon annan som gör? Nej, tänkte väl det.
   Gårdagen bestod av plugg fram till att Marjo kom runt 7, åkte och köpte cola sen blev det mumsig mat som mamma lagat. Sen kollade vi (läs Marjo) animal bloopers på youtube. Vissa är lättroade :) Framåt 10 kom vi på att fan nu tar vi bilen och drar iväg. sagt och gjort, iväg kom vi. Det blev dock en lite annorlunda färd jämfört med vad man är van vid. En blyertspenna från Månadens Bok och Mina 1000 första engelska ordbok fick styra riktningen. Vid varje korsning snurrade jag pennan, pekade den åt höger körde vi åt höger. Efter en hel del körande (och lite fusk) kom vi iallafall ut ur Mariestad. Hamnade på Hassletappen där vi köpte varsin glass, sen fick jag se Marjos IPP ute i Lyrestad. Sista anhalt blev Torsöbron by night innan vi åkte hemåt. Jag somnade gott.
   Imorses åkte jag, Frida och Evelina ut mot Hattarevik där vi legat och glassat hela dagen. Är precis hemkommen halvbränd och fin, det lär bli fint i duschen. Vi kan inte riktigt hålla oss ifrån alkoholen så ikväll blir det till att dricka lite vin och drinkar hemma hos Frida. Om det blir utgång? Innan 11 isf, för jag tänker inte betala fört :)

Nöjd Frida? Nu är det din tur!

Hepåre.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0