FREDAG

Efter morgonpromenaden i onsdags åkte jag och Evelina en sväng till stan för att snabbt inse att det är bättre att åka till Skövde. Så vi hämtade upp Amanda och åkte iväg. Handlade ett linne till lördag bara och så åt vi mat på Gräddhyllan. På kvällen började det regna nåt så inih-e, det var knappt Evelina såg att köra. Men det klarnade upp efter ett tag så vi åkte ner till hamnen och myste. Firade även min tenta med middag på Bistro.
   Igår låg vi på Ekudden i flera timmar vilket resulterade i brända armar och rompa. Ska det va så ska det helt enkelt :) Åkte från stranden ner till hamnen där jag träffade Tilda, fikade och pratade där nere i 1 ½ timme då Amanda, Elin och senare även Evelina dök upp. Kvällen avslutades med grillning hemma hos Eve.
   Idag får jag strunta i solen, dels pga. att jag är bränd men också för jag måste plugga. Får lite halvångest faktiskt, har läst en halv bok av fyra. Ajaj.
   Imorgon vankas det 20årsfest, iiiiiiiiiiiiiih. Roligt :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0