FREDAG

Då var det fredag igen. Snart höst igen är jag rädd. Hade tänkt plugga idag men jag orkade verkligen inte. Min hjärna behöver nog vila lite ifrån allt vad sociologi heter. Marjo kom och hälsade på mig en sväng förut, vi åkte till Oxen en sväng och sen körde hon mig till Amanda. Här sitter jag nu, hon har precis färgat håret. Väntar på att Frida ska höra av sig så om du läser detta Frida, hör av dig! ;)
Börjar bli dags att göra sig iordning med, iaf för min del som inte direkt är den som brukar vara klar först. Hade tänkt ha cykelbyxor idag men om vädret ska fortsätta vara så här med 10 grader så får jag nog fasen tänka om alltså. Men det löser sig dom dom brukar säga. Hoppas på en mycket trevlig kväll när det är dubbel 20årsfest ikväll. Kan väl inte sluta annat än bra? :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0