FREDAG

Tysklandsresan var mycket, mycket trevlig. Efter nästan ingen sömn alls, åkte vi mot Tyskland runt 0315 på natten. Färjan över till Helsingör blev runt 0700 på morgonen. Vi var lagom trötta efter den sömnlösa natten + den vackra allsången i bilen ner mot Helsingborg. Färjan tog ca 25 min och efter det var det dags för förarbyte. Marjo slocknade i princip direkt och sov sen hela Danmark, kul tjej det där ;) Tripen igenom Danmark tog väl sisådär 2 timmar och sen var det en 45 min båtresa igen över till Tyskland. Efter att ha gått igenom alla tre våningar med sprit i Bordershopen vid tyska gränsen var vi färdighandlade runt 1300. Dags för hemfärd, hade en ruskig tur med alla båtresor under hela resan. Kom alltid några minuter innan båten gick. Käkade lite på båten och sen var det en lååååång resa hem mot Mariestad. Var framme runt halv 10 då Marcus föräldrar bjöd på hemmagjorda hamburgare. Somnade som en stock väl hemma i sängen. Mycket trevlig resa och cider behöver jag inte köpa på ett bra tag :)
   Gårdagen bestod av plugg och på kvällen var det roadtripmöte med tjejerna hemma hos Evelina. Kom fram till att den 24 juli åker vi. Blev efter denna dag lite ändrade planer dock då bilen vi skulle låna inte var ledig förrän den 25 juli. 25 ev. 26 juli bär det alltså av. Roadtrip 2010 :)
   Idag har jag pluggat och legat en stund på Ekudden med Malin. Ikväll ska jag vara hundvakt så några tjejer kommer hit. Äter nog något och ser på film.
   Imorgon väntar ölbrännboll och sen antagligen utgång. Livet leker hörrni :)



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0