DET GÅR FORT NÄR MAN..

.. Ja vadå? Har fan INGEN koll på vad jag har gjort den här veckan och idag är det torsdag. How did this happen? Har säkert spenderat dagarna med mina vänner eller nere i hamnen. Träffat Mackan också.
   Idag vet jag iaf att jag har träffat Frida, pluggat och spelat minigolf. Nu står jag i valet och kvalet om jag ska sätta på en film eller fortsätta plugga? Kanske ska plugga i 45 min och sen se på film? Kompromisser is the shit.
   Imorgon blir det plugg på dagen och på kvällen ska jag träffa Falken.

Hepåre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Örnen kom...

Status, semester snart.. kom

Du är världens finaste vän, kom

Puss pårej, kom

Over n out

2010-07-09 @ 12:23:26
Postat av: Anonym

Falken va namnet förresten, kom



2010-07-09 @ 12:25:18
Postat av: Anonym

Örnen här kom..

Längtar kom..

Enbart 3 timmar kvar kom..

Det är nu sommaren börjar på riktigt kom..

Ses snart kom..

Puss.. Kom



Över och ut.

2010-07-09 @ 13:09:08
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0