Vår dag

24 januari idag vilket innebär 2 år och 11 månader. <3 Det har vi dock inte firat utan vi har spenderat dagen i varsitt rum tittandes på två olika serier haha. Det är kärlek det :)

Hade en mycket trevlig kväll, det var inte mycket till klassfest direkt då det var fler okända än kända ansikten där men det var en trevlig kväll ändå. Var hemma hyfsat tidigt då jag begav mig hemåt när alla andra skulle till krogen. Hade tur som hade Sandra vid min sida på hemvägen annars vettefasen om jag hittat hem alltså. Får se om jag hittar tillbaka imorgon då det är dags för grupparbete på samma ställe.
Har pluggat lite idag också, inte ansträngt mig alltför mycket dock, känns onödigt så här en söndagkväll :)

Dags för ny vecka imorgon, hoppas den går fort för tentaresultatet kommer ut på måndag. Vill slippa oroa mig mer över de känner jag, vill ha mitt U nu så jag kan släppa det och lägga fokus på omtentan istället.

Nu är det natti.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0