Torsdag

Dagen består av två stycken föreläsningar, handlar mestadels om juridik. Kan bli intressant eller platt fall, det märker jag kl 15 idag.

Igår kom Hannah hit på kvällen, vi åt mat och kollade på Transsiberian, helt okej film. Annars igår gjorde jag inte överdrivet mycket vettigt, körde lite fatattack framför tvn. Jag undrar jag hur många människor som sett mig stå framför tvn och vifta med armarna och undra vad jag är för en idiot..

I helgen vankas det klassfest i Gojjes tomma lägenhet! Inga bord och inga stolar, bara ett högtalarsystem och tv i princip, och många fantastiska människor naturligtvis. Kommer bli en riktigt bra kväll, ser fram emot det!
Nu börjar det bli dags att sätta fart annars missar jag föreläsningen, och det vill vi ju inte...


Känns skumt att tänka på hur vi kände varandra då.
Det är ju lite skillnad nu om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad innebär "fatattack"? haha :D

2010-01-24 @ 01:01:17
URL: http://sandramedk.blogg.se/
Postat av: lugg

haha, typ aerobic å combat övningar på en skiva =)

2010-01-24 @ 21:41:09
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0