Rubrik

Jag kan ha världens sämsta fantasi så roligare rubrik än så där blir det inte.
Har precis ätit mat, innan det körde jag lite fatattack, haha. Tacka Gud för att ingen ser mig när jag står i vardagsrummet och viftar och flänger med armarna. Ska strax in i duschen och sen slöa och slappa. Är ledig denna vecka ju, finns INGET att göra som har med plugg att göra. Det tackar vi för, på måndag börjar termin 2.

Igår fick jag träffa min fina Marjo, åh vad jag tänkt på dig idag ska du veta, jag är mer nervös än du!

Imorgon ska jag träffa Evelina en sväng, blir fika eller lunch eller liknande på stan, får se om vi får sällskap av någon mer. Uppskattar verkligen att vara här i Mariestad. Trivs som fisken i vattnet i Örebro men Mariestad är ändå alltid hemma, på både gott och ont.

Talk to you later..

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0