Killing me softly

Idag har man inte gjort överdrivet mycket. Var och kollade innebandy förut, gick tyvärr inte så bra som man hade hoppats på, det går förhoppningsvis bättre imorgon! :)
Igår hade vi mys här hemma, jag, mamma och Marjo, Balder också naturligtvis. Åt god mat och tittade på Let's dance, kikade slutet på American Pie 2 sen framåt kvällen. Sen somnade vi gott.

Just nu står Marjo i vårat kök och lagar mat. Hasselbackspotatis med fetaostfyllda färsbiffar. Jo jag tackar jag! Ska nog titta en Johan Falk film sen till maten. Jag har inte sett en enda än, dåligt av mig. Imorgon blir det att kika innebandy igen, blir lugnt sen, åker ju hem på måndag morgon och vet inte när jag åker hit igen. Får passa på att njuta helt enkelt, för på måndag är friheten slut :)

Får även träffa min fina älskling på måndag igen, längtar :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0