Happy day

Idag har jag vaknat pigg, kär och lycklig på samma gång. Inte helt fel om man säger så.. Hann träffa min fina pojkvän ca 15 min innan han begav sig till jobbet, men han hade kokat ägg till mig innan :)

Igår var Hannah, Lina & Sandra här. Vi åt tacopaj och kikade Let's dance. Very trevlig kväll!
Ska kika ett avsnitt av Supernatural nu och sen köra lite fatattack tror jag, sen får det bli dammsugning och lite plugg, sen börjar vi om med Supernatural igen :)

Har skola på måndag men sen åker jag hem och så får jag träffa Marjo!! :):) Åker tillbaka en sväng till Örebro på torsdagen då jag och mamma ska på Lord of the dance. Ska bli skojigt! Sen går bilen mot Mariestad once again.

Kommentarer
Postat av: Marjo

<3

2010-01-12 @ 13:02:29

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0