Du vill ha det du förlorat, men mig får du inte tillbaks

Melissa Horn kan skriva texter som ingen annan. Det är hon och Winnerbäck som banne mig sätter ord på det vi alla tänker.

Sitter och lyssnar lite musik just nu, ska snart göra mig klar för att gå till stan. Ska äta lunch på Rhodos med Evelina och Antonia. God mat och bra sällskap på en och samma gång är inte illa :)

Imorgon åker jag och mammsen till Örebro en sväng, ska på Lord of the dance på kvällen. Kan bli riktigt roligt. På fredag ska vi in på Ikea (nähä, vad förväntar man sig när mamma är med?? MÅSTE säkert in på Chilli också :), på kvällen där ska jag och Marjo ha pyjamasparty med Let's dance. Vilken fredag hörrni!! :)

Ska passa på och ta det lugnt och njuta denna veckan för på måndag börjar allt igen, då vet gudarna när jag har tid att komma hem igen. I mars är det bestämt iofs när Evelina fyller hela 20 år! Om det blir något innan dess är tveksamt är jag rädd.. Vi får se, lika långt hit till Mariestad som det är till Örebro bara så ni vet ;)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0